بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران:

«طالب‌زاده» هیچگاه خاکریز هنر انقلاب را ترک نکرد

سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران به مناسبت عروج شهادت گونه هنرمند بسیجی «نادر طالب‌زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 30April 2022

«طالب‌زاده» هیچگاه خاکریز هنر انقلاب را ترک نکردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران به مناسبت عروج شهادت گونه هنرمند بسیجی «نادر طالب‌زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هو اللطیف

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

هنرمند مخلص و بسیجی جبهه انقلاب اسلامی، برادر بزرگوار و انقلابی «نادر طالب‌زاده» به دوستان شهیدش پیوست، و اگر چه خود به دیدار معبود معشوق شتافت، اما اصحاب متعهد فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را به سوگ نشانید.

مرحوم طالب‌زاده که سال‌‌های عمرش را در خط مقدم جبهه‌های نبرد با دشمنان بشریت گذراند، در عرصه فیلم، سینما، تلویزیون، رسانه، و مدیریت فرهنگی هنری آثار ماندگاری را به یادگار گذاشت که سالیان سال، پس او مورد بررسی و افتخار مجموعه مسئولان و هنرمندان بسیجی ایران و جهان قرار خواهد گرفت.

این یاور مخلص شهیدان، در طول عمر انقلابی‌اش که از سال ۱۳۵۹ آغاز شد، تا پایان عمر، هیچگاه خاکریز فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را ترک نکرد و حقیقتا به مثابه یک سردار بی‌نظیر، همچون شهید یگانه سید مرتضی آوینی فعالیت‌های متعدد و متنوع و موثر خود را در سنگر ایمان و مقاومت ادامه داد و همواره برای حفظ و گسترش اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پای فشرد.

جانباز بسیجی و قهرمان «نادر طالب‌زاده» از میان ما رفت، اما با رحلت شهادت‌گونه‌اش بار دیگر در گوش مسئولان فرهنگ و هنر، و هنرمندان مومن و متعهد این نجوا را با صدای بلند سرود که باید همچون شهید آوینی، بمیریم پیش از آن که بمیرانندمان؛ و همچون شهید حاج قاسم، شهید باشیم تا به شهادت برسیم...

این وصیت الهی هرگز در بستر مقصود آرام نمی‌گیرد، مگر با انجام فعالیت‌های درست، هنرمندانه، متعهدانه، و ارزشمند فرهنگی، هنری، و صد البته مسئولیت به هدف رسانیدن آن بر شانه‌های مسئولان و هنرمندان استان مازندران و کشور، به ویژه بسیجیان و متعهدان انقلاب اسلامی قرار دارد.

سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران، ضمن گرامیداشت درگذشت این هنرمند بسیجی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس، ضایعه فقدان او را به تمامی دغدغه‌مندان و آزاداندیشان عرصه فرهنگ، هنر، فیلم، سینما، و رسانه تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار