پیام تبریک فرمانده انتظامی استان یزد به مناسبت روز جهانی کارگر

سردار «بهدانی‌فرد» در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به زحمتکشان و فعالان عرصه اقتصادی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 30April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی فرا رسیدن روزجهانی کارگر را به زحمتکشان و فعالان عرصه اقتصادی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت‌ها و آشکار نمودن استعداد‌ها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کارو تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می‌زند.

روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در سنگر کار و کوشش، حساس‌ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست دارند.

کارگران عزیز در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و تلاشگران نظام اسلامی؛ همواره در صفوف مقدم کارو سازندگی برای آبادانی و استقلال کشور ایفای نقش کرده‌اند.

اینجانب روز جهانی کارگر را در سالی که با کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مزین به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال زائی» شده است ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی دریغ آن عزیزان در عرصه‌های کار و تولید آرزوی توفیق روز افزون کلیه کارگران کشور را نموده و این روز را به آنان تبریک می‌گویم.

فرمانده انتظامی استان یزد
سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها