نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

کارگران ستون فقرات حیات اقتصادی جامعه هستند

آیت‌الله «خاتمی» با تأکید بر لزوم ارج نهادن به زحمات کارگران گفت: کارگران ستون فقرات حیات اقتصادی جامعه هستند.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 30April 2022

به گزارش ر دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «شیخ علی خاتمی» امروز در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان و جامعه کار و تلاش استان به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت: کارگران مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که پیامبر اسلام (ص) بر دستان ایشان بوسه زد.

امام جمعه زنجان افزود: کارگران قشر زحمت‌کش و تاثیرگذاری هستند که بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصادی کشور و استان به شمار رفته و همیشه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از جمله در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های اخیر که کشور درگیر جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌های ظالمانه دشمنان بوده است، نقش مهم و فعالی برعهده داشتند.

وی گفت: نامگذاری این ایام به منظور پاسداشت زحمات کارگران که ستون فقرات حیات اقتصادی جامعه هستند، از ابتکارات امام عظیم‌الشان انقلاب بود تا نقش و تاثیر این زحمت‌کشان در جامعه ارج نهاده شود.

در ادامه این دیدار سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در سخنانی اظهار داشت: اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین‌، بر دوش جامعه کار و تلاش است کارگرانی که بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

طیب جعفری گفت: بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

جعفری تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مرحله در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی و هدایت نقدینگی به سمت شرکت‌هایی که نوآور، فناور و فعال در حوزه دانش بنیان هستند مداخله می‌کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مسئولیت استانی که ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه به ما محول شده، هدایتِ حمایت‌های دولتی، بانکی و هدایت نقدینگی به سمت تولیدهای دانش‌بنیان و اشتغالزا است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها