طی مراسمی؛

بانوان حافظ قرآن کریم در «اردکان» تجلیل شدند

در مراسمی با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، رئیس شورای شهر و ریاست ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف اردکان، از بانوان حافظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) تجلیل شد.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 30April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در مراسمی با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، رئیس شورای شهر و ریاست ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف اردکان، از ٢۶ نفر از بانوان حافظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) تجلیل شد.
 
حجت الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام‌جمعه اردکان در این مراسم اظهار امیدواری کرد که خداوند متعال به ما توفیق عنایت کند هر چه بیشتر با قرآن کریم انس داشته باشیم و آن را در زندگی خود به کار ببریم.
 
وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگو بخشی به جوانان و نوجوانان، افزود: وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم.
 
حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر اظهار داشت: حفظ قرآن، نعمتی است که با امور مادی قابل مقایسه نیست لذا از حافظان قرآن می‌خواهیم که در راه جذب دیگران، تربیت شاگردان، نشر و تبلیغ این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.
 
وی در پایان از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت و پشتیبانی‌های معنوی خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
 
برگزاری محفل قرآنی و تلاوت چند تن از قاریان و حافظان قرآن کریم، اجرای همخوانی قرآن، قرائت ابتهال و ادعیه قرآنی و اجرای تلاوت حافظان نوجوان قرآن کریم از جمله برنامه‌های این محفل معنوی بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها