توسط عضو دفتر نهضت اسلامی نیجریه در شهر مشهد صورت گرفت؛

تشریح جزئیات حمله به راهپیمایان روز جهانی قدس در نیجریه

«جعفری» گفت: به دنبال برگزاری مراسم پاسداشت روز قدس در نیجریه، نیروهای ارتش این کشور با دستور دولت در شهرهای ابوجا، کادونا و زاریا به سمت راهپیمایان یورش بردند که در جریان این حمله سه نفر مجروح و شهید شدند.
کد خبر: ۵۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 01May 2022

«یحیی جعفری» عضو دفتر نهضت اسلامی نیجریه در شهر مشهد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در مشهد درباره حمله اخیر دولت نیجریه به راهپیمایان روز جهانی قدس در این کشور اظهار داشت: به دنبال پاسداشت این روز و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین در نیجریه، نیروهای پلیس این کشور با دستور دولت در شهرهای ابوجا، کادونا و زاریا به سمت برگزارکنندگان و راهپیمایان این مراسم حمله و یورش بردند.

وی افزود: بعد از حمله پلیس، نیروهای ارتش هم وارد عمل شدند که به دنبال این اقدامات ۲ نفر مجروح شدند و یک نفر در شهر کادونا به شهادت رسید؛ اما به رغم همه این فشارها راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه پیدا کرد و متوقف نشد.

این عضو دفتر نهضت اسلامی نیجریه در شهر مشهد یادآور شد: دولت و ارتش نیجریه تحمل یک راهپیمایی ساده بر ضد اسرائیل را ندارند به‌طوری که گویی هدف مستقیم شعار این راهپیمایی، آنها هستند نه رژیم صهیونسیتی! این در حالی است كه مردم مومن و روزه‌دار نیجریایی در آن روز فقط بر علیه ظلم شعار می‌دادند.

تشریح جزئیات حمله به راهپیمایان روز جهانی قدس در نیجریه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها