میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از کنگره ملی شهدای عشایری کشور

‌فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از کنگره ملی شهدای عشایری کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جلسه هماهنگی اعضای ستاد کنگره ملی  ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری اظهار داشت: کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از ۲۲ تا ۲۴ خردادماه به مدت سه شبانه روز برگزار می‌شود.

سردار اکبری افزود: تاکنون ۸ جلسه جمع بندی‌های مختلف داشته‌ایم که امروز هم به مناسبت برگزاری این کنگره هشتمین جلسه کمیته‌های مختلف ستاد کنگره برگزار شدتا نیازمندی‌های مجموعه را جمع بندی کنیم.

وی گفت: هر روز که پیش می‌رویم و به روز اجلاسیه نزدیک می‌شویم، این آمادگی‌ها باید در کمیته‌های مختلف و خصوصاً ادارات استان و شهرستان‌های دهگانه بیشتر شود و بحمدالله تا الان پیشرفت‌های خیلی خوبی داشتیم و سعی بر این است که معایب احتمالی در جلسات مطرح شود و برآورد‌های بودجه‌ای که نیاز ادارات و کمیته هاست مورد بررسی قرار گیرد.

‌اکبری متذکر شد: سعی خواهیم کرد این کنگره که برای اولین بار برگزار می‌شود، به بهترین نحو اجرا شود تا برای عزیزان ما که از ۲۴ استان عشایری کشور حضور پیدا خواهند کرد، همچون گذشته خاطره خوبی به یادگار بماند و بتوانیم دِینِ خود را به شهدای گرانقدر ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها