ارتش:

«نادر طالب‌زاده» در راستای نشر ارزش‌های انقلابی اقدامات اثرگذاری انجام داد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده تأکید کرد: آن هنرمند انقلابی در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف اقدامات اثرگذاری انجام داد.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 01May 2022

ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت «نادر طالب‌زاده» پژوهشگر و هنرمند انقلابی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند متعهد و مجاهد عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی، جناب آقای نادر طالب‌زاده غم بزرگی را در بین جامعه هنرمند و متعهد کشورمان ایجاد کرد.

یقیناً اقدامات اثرگذار آن هنرمند انقلابی در حوزه‌های کارگردانی، مستندسازی، پژوهشگری و خلق آثار ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای که در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف انجام می‌شد، باقیات الصالحات و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصیبت درگذشت این هنرمند ارزشی، متعهد و انقلابی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم قدرشناس، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها