فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

برنامه‌های سوم خرداد باید مردم محور، جوان پسند و دور از کلیشه باشند

سردار مرادحاجتی گفت: هنر ما باید این باشد که در مناسبت هایی همچون سوم خرداد از انجام برنامه های کلیشه ای و تکراری پرهیز کنیم و بدانیم که سلیقه مخاطب جوان ما دنبال چه محتوایی است.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 01May 2022

برنامه های سوم خرداد باید مردم محور، جوان پسند و دور از کلیشه باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر امروز به ریاست فرماندار خرمشهر و با حضور امام جمعه خرمشهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: یکی از یادگاری‌ها و مناسبت های ارزشمند به جا مانده از جنگ تحمیلی و دوران حماسه ساز و افتخار آفرین دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر است که با گرامیداشت روز سوم خرداد، رشادت‌ها و ایثارگری‌ های رزمندگان سراسر کشور در این شهر، برای نسل امروز تبیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد یعنی یک فرصت طلایی که دوران جنگ را به صورت جهادی و در بستر رسانه تبیین کنیم، افزود: جهاد تبیین یعنی برنامه ریزی درست برای انتقال ارزش ها چرا که امروز دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی را علیه کشور تدارک دیده اند و سوم خرداد یکی از بهترین فرصت هاست که می توانیم با برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و تاثیرگذار رسانه ای در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آن ها برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: هنر ما باید این باشد که در مناسبت هایی همچون سوم خرداد از انجام برنامه های کلیشه ای و تکراری پرهیز کنیم و بدانیم که سلیقه مخاطب جوان ما دنبال چه محتوایی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: مردمی بودن برنامه های امسال پس از ماه ها وقفه به دلیل کرونا هم باید مورد توجه قرار گیرد چرا که محور قرار دادن مردم و به خصوص جوانان خرمشهر در اجرای این برنامه ها می تواند به کمیت و کیفیت این مناسبت بیفزاید.

در ادامه جلسه نیز برنامه های مطرح شده برای سالروز سوم خرداد، توسط اعضا مطرح و مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار