فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ گلستان:

فتح خرمشهر یکی از بسترهای جهاد تبیین است

«‌مهاجر» گفت: بزرگداشت حماسه سوم خرداد برگرفته از اعتقادات دینی ماست و این فرصت بزرگی است که این ظرفیت را به اوج برسانیم زیرا یکی از بسترهای جهاد تبیین، فتح خرمشهرهاست.
کد خبر: ۵۱۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

در این جلسه «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: فتح خرمشهر الگوی موفقی است که بعنوان یک میراث گرانبها از شهدا و رزمندگان به یادگار مانده است و اکنون با نگرش به آموزه های دینی و نقشه راه مقام معظم رهبری، این میراث ارزشمند را در عرصه های مختلف امروز باید تعمیم دهیم.

وی افزود: بزرگداشت حماسه سوم خرداد برگرفته از اعتقادات دینی ماست و این فرصت بزرگی است که این ظرفیت را به اوج برسانیم زیرا یکی از بسترهای جهاد تبیین، فتح خرمشهرهاست.

مهاجر ضمن تاکید بر ارسال برنامه ها به دبیرخانه این ستاد بیان داشت: در پایان اجرای برنامه های سوم خرداد کمیته ارزیابی تشکیل شود و عملکرد دستگاه های اجرایی در این راستا مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح دستورالعمل گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در چارچوب و سیاست های دستورالعمل گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس ومقاومت (سال 1401) با شعار «ما مقاوم هستیم» تدوین و اجرا می شود.

وی افزود: تمام ادارات، سازمان ها و یگان‌های نظامی و انتظامی برنامه های اجرایی خود به این مناسب را ضمن بارگزاری در سامانه defadoc.ir، تا تاریخ 20 اردیبهشت به دبیرخانه ستاد (اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) جهت درج در روزشمار استانی ارسال کنند.

فتح خرمشهر یکی از بسترهای جهاد تبیین است

فتح خرمشهر یکی از بسترهای جهاد تبیین است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار