مدیر اورژانس استان کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی اورژانس برای مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهاب

«رفیعی سروری» از آمادگی اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 01May 2022

آمادگی اورژانس برای مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب«هومن رفیعی سروری» مدیر اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص آمادگی اورژانس در مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه بازی دراز اظهار داشت: نیازمندی های آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه از شهرستان سرپل ذهاب اقدام و ضمن اینکه کمک گرفتن از پایگاه‌های اورژانس استان‌های همجوار در تحقق این امر  مهم  هماهنگ شده است.

وی از برآورد و تامین داروهای مورد نیاز اورژانس در این سالروز تاکید کرد گفت: پوشش پنج مسیر منتهی به شهرستان سرپل ذهاب و آماده باش بیمارستان‌های مسیر ورودی استان از مهمترین اقدامات برای برگزاری مراسم گرامیداشت خواهد بود.

وی افزود: حضور ۹۰ نفر تکنیسین فوریت‌های پزشکی استان، ۲۵ آمبولانس و ویزیت رایگان زائران در طول مسیر صعود به ارتفاعات از دیگر برنامه‌ریزی‌های اورژانس پیس بیمارستانی استان کرمانشاه در سالروز بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز خواهد بود.

مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها