حجت‌الاسلام معبودی :

افکار شهید مطهری همچنان در میان نیروهای سپاه جریان دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت افکار شهید مطهری مانند نور همچنان در میان نیروهای سپاهی جریان دارد.
کد خبر: ۵۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ - 01May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) و هیئت همراه، صبح امروز (یکشنبه) با آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) در این دیدار، ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی، هفته معلم و هفته کار و کارگر، اظهار داشت: خداوند در آیه ۲۸ سوره حدید می‌فرمایند: «کسی که تقوا داشته باشد و ایمان حقیقی بیاورد، ما او را از دو چیز بهره‌مند می‌سازیم.» شهید مطهری یکی از مصادیق این آیه شریفه بوده که شامل حسنه خیر دنیا و آخرت است.

وی افزود: حسنه دنیا و آخرت نصیب شهید مطهری شد و هم به فکر بلند و نابی دست یافت و هم آثاری ارزشمندی که به فرموده امام راحل این آثار بی‌نظیر است و هم عمر وی به شهادت پایان یافت که خیر دنیا و آخرت است. شهید مطهری در نور الهی حرکت می‌کرد و در سایه این حرکت، صاحب آثار ارزنده‌ای شد که همه نور است.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به میزبانی استان قزوین در برگزاری اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده سراسر کشور، اظهار داشت: افکار شهید مطهری مانند نور همچنان در میان نیرو‌های سپاهی جریان دارد و از نور همچنان استفاده می‌کنند. در کنار این ارتباط عمیق نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران با روحانیت اصیل و انقلابی و صاحب فکر که شهید مطهری یکی از آن‌هاست، این ایام یادآور این مقوله است که روحانیت با سپاه و همچنین سپاه با روحانیت ارتباط عمیقی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: در کنار این امر، پیمان با ولایت و پیوستگی ویژه با ولایت سبب پویایی و اقتدار سپاه در عرصه‌های مختلف بوده و هست. بدین معنا که اگر سپاه در هر عرصه‌ای موفق بوده، یکی از دلایل آن پیوستگی با ولایت است.

وی افزود: به برکت انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) و شهدای معظم و برکات حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سال گذشته در عین حال که وضعیت کرونایی غالب بود و بسیاری از برنامه‌ها متوقف شد، اما با عنایت خداوند و همت مجموعه سپاه در کنار کادر درمان و غیره، برنامه‌های سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد به ویژه در حوزه اعزام به مشهد و قم و اجرای دوره‌های ویژه در استان که نتایج خوبی حاصل شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: امروز نگاه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، اثربخشی امور است؛ لذا به دنبال اجرای برنامه‌های اثربخش هستیم و یکی از سنجش‌های مهم ما در بحث برنامه‌های عقیدتی، اثربخشی این و آمار‌های موجود شاهد این موضوع است.

وی گفت: برنامه‌های متعددی برای هفته عقیدتی از سوی سپاه استان تدارک دیده شده که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار