با صدور پیامی؛

وزیر دفاع عید فطر را به وزرای دفاع کشورهای اسلامی تبریک گفت

امیر آشتیانی با صدور پیامی ضمن تیریک عید فطر به وزرای دفاع کشورهای اسلامی بر تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیرو‌های مسلح کشور‌های جهان اسلام تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 01May 2022

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عید فطر را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «امیر سرتیپ آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به وزرای دفاع کشور‌های اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیرو‌های مسلح کشور‌های جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن عید سعید فطر، فرصت تجلی همبستگی و تحکیم پیوند‌های اجتماعی و انسانی میان مسلمانان و یکپارچگی هر چه بیشتر در رسیدن به صلح و دوستی عمیق را به جنابعالی و کارکنان نیرو‌های مسلح و مردم مسلمان آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امروز برخی از کشور‌های مسلمان منطقه به علت زیاده خواهی‌ها و امیال شوم و سود جویانه امپریالیسم جهانی درگیر پدیده اسلام هراسی، تروریسم و دخالت‌های بیگانگان هستند که نیاز است کشور‌های اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل توطئه‌های نظام سلطه، متحد و هم پیمان گردند.

امید است برکت این عید سعید بزرگ و فرخنده، منجر همبستگی ملت‌ها و ارتقاء سطح همکاری‌های دفاعی و اقتدار و بالندگی امت‌های مسلمان گردد.

از خداوند بزرگ برای مردم آن کشور عافیت و پیشرفت روز افزون و برای تمامی مسلمانان جهان، عزت و سربلندی مسئلت دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد محمد رضا آشتیانی

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار