مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

معلمان زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش معلمان عزیز شاهد تربیت نسلی باشیم که زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.
کد خبر: ۵۲۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ - 01May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه مجمع استانی بسیج فرهنگیان استان قزوین، امروز (یک‌شنبه) با حضور سردار «رسمتعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش وپرورش و اعضای مجمع بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین در این مراسم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، تجلیل از مقام معلم را وظیفه ذاتی آحاد جامعه دانست.

سیاهکالی مرادی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های باشکوه و درخور شأن منزلت معلمان، از روسای نواحی و مناطق استان خواست تا از ظرفیت تمامی نهادها و سازمان ها در این راستا استفاده کنند.

وی با اشاره به زحمات کشیده شده در دولت خدمتگزار در راستای اجرای لایحه رتبه‌بندی و نزدیک بودن اجرای آن، از فرهنگیان فرهیخته خواست تا با برخی حرکات که در واقع بازی در زمین دشمن است، دشمنان نظام را شاد نکنند و شیرینی این کار بزرگ را به کام همه تلخ نکنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: با تلاش و کوشش معلمان عزیز شاهد تربیت نسلی باشیم که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها