مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی:

ضرورت الگوگیری از سبک زندگی مادران و همسران شهدا

«سپهری» با تاکید بر ضرورت الگوگیری از سیره زندگی مادران و همسران شهدا گفت: امیدواریم بتوانیم راهرو این عزیزان در صبر و مقاومت و همچنین حافظ آرمان های شهدا باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 01May 2022

ضرورت الگو گیری از سبک زندگی مادران و همسران شهدا و ادامه راه آنها

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان آذربایجان غربی امروز با خانواده شهیدان «اسماعیل» و «سهراب رستمی» و «نصرت‌الله میرزایی» دیدار کرد.

دراین دیدار که «پروین موسوی» مسئول کانون همسران شهدای استان آذربایجان غربی نیز حضورداشت، «معصومه میرزایی» به بیان خاطراتی از همسر، پسر و برادر شهیدش پرداخت.

میرزایی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وتداوم راه شهدا با راه اندازی حسینیه ای مزین به نام شهیدان رستمی سالها است که به فعالیت درامور فرهنگی ودینی می پردازد گفت: این حسینیه نمادی است تا با دور هم جمع شدن و یاد آوری ایثار شهدا و رزمندگان بدانیم همه مرهون فداکاری شهیدان هستیم و راه آنها را ادامه خواهیم داد.

«سپهری» نیز در ادامه ضمن تجلیل از مقام شامخ خانواده‌ های شهدا، آنان را اسوه های صبر و مقاومت در جامعه عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا یکی از اثرگذارترین اقدامات در راستای احیا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهدا با نثارخون خود امنیت و آرامش را به کشور به ارمغان آوردند ادامه داد: امیدواریم ما نیز بتوانیم با الگوگیری از این مادران و همسران شهدا رهرو راه این عزیزان و حافظ آرمان های شهدا باشیم.

«اسماعیلرستمی» درسال 59 در منطقه «سه راهی راژان» ارومیه به شهادت رسیده است و «سهرابرستمی» نیز در سال 64 و در منطقه «سقز» کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

«نصرت الله میرزایی» درسال 1360 در منطقه عملياتي سر پل ذهاب شهید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها