مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان:

معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند

«دیباجی» گفت: معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند شا معلم چنان است که خداوند متعال در آیات قرآن خود را معلم معرفی می‌کند.
کد خبر: ۵۲۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 02May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در مراسم وداع ماه مبارک رمضان در جمع پایوران سپاه استان سمنان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: معلمی یک شغل نیست و یک هنر است ومهم‌ترین شاهکار خلقت تربیت انسان‌ها است.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت معلم افزود:پیامبر اسلام (ص) خود را معلم می‌دانست و این نشان از جایگاه و مقام معلمان است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد:معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند و معلمی جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است و خداوند متعال در آیات قرآن خود را معلم معرفی می‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با گرامیداشت آغاز هفته عقیدتی سیاسی به شاخصه‌های برجسته شهید مطهری خاطر نشان کرد:شهید مرتضی مطهری حساسیت فوق العاده‌ای نسبت به اندیشه‌های اسلامی داشت و با بیان گرم و دلنشین به شبهات پاسخ می‌داد.

وی افزود:شهید مطهری با قرآن مانوس بود، متعبد بود و کوچک‌ترین تجاوزی از حدود شرعی نداشت و تقوا و خدا ترسی و تحقیق و مطالعه از دیگر ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان با تاکید بر اهمیت فرهنگ مطالعه افزود:به جوانان توصیه می‌کنم تا با مطالعه کتاب‌های شهید مطهری با منظومه فکری ایشان آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار