مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

معلمان پرچمدار دانش و آگاهی‌بخشی هستند

حجت‌الاسلام «عالیشاه» گفت: معلمان، پرچمدار دانش و آگاهی بخشی هستند و جلوه‌های ایمان، تعهد، دلسوزی و خدمت عاشقانه در وجود آنان نمایان است.
کد خبر: ۵۲۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 02May 2022

معلمان پرچمدار دانش و آگاهی‌بخشی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت «مرتضی مطهری» و روز معلم را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

معلمان، پرچمدار دانش و آگاهی‌بخشی هستند و جلوه‌های ایمان، تعهد، دلسوزی و خدمت عاشقانه در وجود آنان نمایان است و چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر (ص)، روشن و فروزان نگاه داشته‌اند، بذر دانش را در دل فراگیران می‌رویانند، دریای علم را در جان‌ها جاری می‌سازند و خود همچون شمع می‌سوزند که بیاموزانند، تا سرزمین عزیزمان به قله‌های موفقیت دست یابد.

معلمان و دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش استان مازندران نیز با تلاش خود در کنار آموزش به دانش آموزان این آینده سازان ایران اسلامی، در ترویج فرهنگ احسان و انفاق و نیکوکاری نقش اساسی دارند‌ که این اقدام شایسته آنان قابل تقدیر است؛ درورد بر همت والایتان.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن «روز معلم» را به همه معلمان، مدیران و اساتید ارجمند تبریک گفته و توفیقات روز افزون آنان را در ظلّ توجّهات حضرت ولیعصر (عج) و منویّات رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار