نماینده مردم در مجلس:

سیاست‌های کلی فراکسیون انقلاب برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس تدوین می‌شود

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب روز یکشنبه هفته آینده پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه می‌دهد و در خصوص سیاست‌های کلی انتخابات هیئت رئیسه مجلس تصمیم‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۵۲۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 02May 2022

سیاست‌های کلی فراکسیون انقلاب برای انتخابات هییت رییسه مجلس تدوین می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: انتخابات اجلاسیه سوم مجلس و نحوه معرفی کاندیدا‌های عضویت در هیئت رئیسه یکی از دستور کار‌های جلسه هفته آینده فراکسیون انقلاب خواهد بود.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد:همانند سنوات گذشته کاندیدا‌های هیئت رئیسه ابتدا در مجمع عمومی فراکسیون معرفی و از آن‌ها رای گیری خواهد شد و از خروجی این جلسه در صحن مجلس حمایت خواهد شد، همچنین در خصوص جلسات هفتگی مجمع عمومی نیز تصمیم گیری خواهیم کرد تا موضوعات اصلی مجلس و کشور را بتوانیم در این جلسات بررسی کنیم.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی عنوان کرد: به نحوی برنامه ریزی می‌کنیم که یک هفته قبل از انتخابات در صحن مجلس، کاندیدا‌های هیئت رئیسه معرفی شوند و دو روز قبل از رای گیری در جلسه علنی نیز فراکسیون رای استمزاجی خود را اعلام کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها