مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز:

شهید «مطهری» از روایت وارونه و التقاطی اسلام جلوگیری کرد

حجت‌الاسلام «طالعی» گفت: شهید «مطهری» با قلم و بیان خود در راه مصون‌سازی اسلام و مکتب تشییع، از تحریف و روایت وارونه و التقاطی جلوگیری کرد.
کد خبر: ۵۲۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 02May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «رحیم‌علی طالعی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز، امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان سپاه ویژه تبریز، اظهار داشت: شهید «مطهری» با قلم و بیان خود در راه مصون‌سازی اسلام و مکتب تشییع، از تحریف و روایت وارونه و التقاطی جلوگیری کرد.

وی افزود: تقارن سالروز شهادت آن معلم فرزانه انقلاب با روز عقیدتی سیاسی در سپاه، نشان از ارتباط عمیق سپاه و شهید مطهری در راستای دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی و اصول و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

«طالعی» ادامه داد: در آخرین روز از ماه رحمت و مغرفت و ضیافت الهی، فرصت مغتنمی است که پاسداران علاوه بر توشه گرفتن از این فرصت، با اندیشه‌های مطهر این شهید والامقام آشنایی بیش‌تر یافته و در توسعه آرمان‌های ایشان بکوشند.

وی تصریح کرد: تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج، حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آن‌ها، دیدار با امام جمعه و علمای اخلاق در طول هفته، اجرای مراسمات متنوع در سطح مدارس، اصناف و اقشار از برنامه‌های هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار