مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

اداره ارشاد همدان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مضاعفی داشته باشد

سردار «ظفری» گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در جهت همگانی کردن روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت که همان فرهنگ دفاع مقدس است تلاش مضاعفی داشته باشد.
کد خبر: ۵۲۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 02May 2022

اداره ارشاد همدان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مضاعفی داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم  پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در دیدار با «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ضمن تبریک انتصاب وی و تقدیر از مدیرکل سابق ارشاد اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جاری نمودن این گفتمان در سطح جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر تسریع در برگزاری جلسه کمیته تخصصی هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس، افزود: به دلیل مسائل مختلف از جمله کرونا  اجرای مصوبات این کمیته به تعویق افتاد که انتظار می‌رود مدیرکل جدید ارشاد همدان مصوبات گذشته را پیگیری کند.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: باید همگان علی الخصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در جهت همگانی کردن روحیه و فرهنگ  ایثار و شهادت که همان فرهنگ دفاع مقدس است تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرکل ارشاد همدان نیز در این جلسه نوید فعالیت مؤثر و مستمر در حوزه فرهنگ دفاع مقدس را داد و گفت: این اداره آمادگی خود را جهت نقش‌آفرینی هر چه بیشتر در عرصه ایثار و شهادت را اعلام می‌کند.

در پایان این جلسه هدیه‌ای فرهنگی، معنوی تقدیم مدیرکل ارشاد همدان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها