فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

یک محموله سلاح قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

سردار «جاویدان» از کشف یک محموله سلاح قاچاق در شهرستان ثلاث باباجانی از توابع استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 02May 2022

یک محموله سلاح قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از کشف یک محموله قاچاق سلاح در استان خبر داد و اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله سلاح قاچاق به داخل کشور از طریق مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همراهی و همکاری نیروهای مرزبانی شهرستان ثلاث باباجانی موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی محل نگهداری سلاح های قاچاق در یکی از روستاهای بخش شیخ صله را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آورند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه قاچاقچیان، 42 قبضه کلت کمری غیرمجاز کشف شد.

 جاویدان همچنین ار توقیف یک دستگاه خودرو پژوپارس متعلق به قاچاقچیان خبر داد و گفت: هر سه عضو باند دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و افرادی که به هر شکل بخواهند امنیت جامعه و مردم  با اخلال روبرو شود را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار