به مناسبت «روز معلم» صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «نادر خیرخواه» در رشت

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری» و روز معلم، «اسدالله عباسی» با خانواده معلم شهید «نادر خیرخواه» در رشت دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ - 02May 2022

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید «نادر خیرخواه» در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، با حضور در منزل معلم شهید «نادر خیرخواه» با همسر و خانواده گرامی او دیدار کرد.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان اظهار داشت: شهدای فرهنگی همچون شهید خیرخواه نه فقط در حوزه تعلیم و تربیت، بلکه در عرصه خدمتگزاری به مردم در زمینه‌های مختلف سرآمد هستند.

وی با بیان اینکه قدردان رشادت‌های شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم، تاکید کرد: اینکه فرزندان شهدا نیز مسیر پرافتخار پدران‌شان را طی می‌کنند، مایه مباهات است.

«نادر خیرخواه» ۴ فروردین ۱۳۲۲ در روستای «راجیر طاهرگوراب» از توابع شهرستان «صومعه سرا» به دنیا آمد. پدرش «شعبان» کشاورز بود و مادرش «کلثوم» نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۴۴ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و دو دختر شد. ۵ آذر ۱۳۶۰ در «ماسال» توسط نیرو‌های سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار