فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

آزادگان دفاع مقدس آزموده‌ترین فرزندان انقلاب و ملت ایران هستند

سردار کریمی با حضور در منزل آزاده سرافراز «قربان احمدی» ضمن تجلیل از صبر و مقاومت این عزیزان پای صحبت‌ها، دغدغه‌ها و خاطرات شیرین آن‌ها نشست.
کد خبر: ۵۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 02May 2022

آزادگان دفاع مقدس آزموده‌ترین فرزندان انقلاب و ملت ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، در جریان سرکشی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان، سردار کریمی با حضور در منزل آزاده سرافراز «قربان احمدی» در جمع صمیمی هیئت آزادگان استان مرکزی و محفل قرآنی روزانه آنها حضور یافت و ضمن تجلیل از صبر و مقاومت این عزیزان پای صحبت ها، دغدغه ها و خاطرات شیرین آنها نشست.

سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع آزادگان سرافراز دفاع مقدس اظهار داشت: آزادگان دفاع مقدس سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند که همچون ستاره ای درخشان در تاریخ کشور می درخشند و نمونه واقعی وفاداری به آرمان های انقلاب هستند و در زمره بهرترین سربازان نظام اسلامی آزموده‌ترین فرزندان ملت ایران هستند.

وی افزود: مهمترین درسی که امروز نسل جوان و نوجوان از آزادگان باید بگیرند امید و امیدآفرینی در جامعه است چراکه آزادگان در بحرانی ترین شرایط حماسه های بزرگی خلق کردند و امروز در گام دوم امیدآفرینی یک ضرورت مهم است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار