طی پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی طی پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم ولایتمدار استان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 02May 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم ولایتمدار این استان تبریک گفت.  

در بخشی از این پیام آمده است: عید فطر، عید فرخنده ای است که عاشقان حضرت دوست در بهار قرآن، خالصانه، آوای توحید و بندگی سرودند تا دلهایشان بهاری شود و خشنود از پاداش سی روزه صیام در عید مبارک فطر برات عمال از درگاه پروردگار گیرند و دریای بیکران رحمت لایزال الهی را سپاس گویند.

رمضان ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن، رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا برآنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

اینجانب این عید خجسته را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته و قبولی طاعات و عبادات مومنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار