نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی برای مردم ایران آگاهی سیاسی را به ارمغان آورد

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران آگاهی سیاسی را به ارمغان آورد و امروز مردم ایران در دورترین نقاط کشوردرک سیاسی دارند، صاحب تجزیه و تحلیل سیاسی هستند و از اصول علمی و سیاسی آگاهی کامل دارند.
کد خبر: ۵۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 03May 2022

انقلاب اسلامی برای مردم ایران آگاهی سیاسی را به ارمغان آورد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز( سه شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیروزی وابستگی سیاسی را از بین برد و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد، تحقیرملت ایران را از بین برد و عزت ملت ایران را حاکم کرد.

وی با بیان اینکه در رژیم‌های طاغوتی تبلیغ می‌کردند که ایرانی در  کارهای علمی، سیاسی، نظامی  ناتوان است، است، افزود: جمهوری اسلامی به‌همت مردم برای ایران اسلامی سربلندی و سرافرازی را در پی داشت و در ابعاد علمی و نظامی، فناوری هسته‌ای، علوم پزشکی، نانو فناوری و سایر کارهای علمی خوش درخشید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی برای مردم ایران آگاهی سیاسی را به ارمغان آورد و امروز مردم ایران در دورترین نقاط کشوردرک سیاسی دارند، صاحب تجزیه و تحلیل سیاسی هستند و از اصول علمی و سیاسی آگاهی کامل دارند.

وی بیان کرد: پیشرفت نظامی نیروهای مسلح ایران در زمین، هوا، دریا و پدافند هوایی دارای قدرت بازدارندگی بی‌نظیری بوده که همه این دستاوردها ارمغان جمهوری اسلامی است و اگر سختی‌هایی را مشاهده می‌کنیم دستاوردهای انقلاب را نیز باید در کنار این سختی ها مشاهده کنیم.

شاهرخی گفت: انقلاب اسلامی ایران ارزش‌ها را به‌خوبی به نسل بعدی منتقل کرد، شهدای هسته‌ای دانشمندان جوانی بودند که مربوط به نسل  دوم و سوم انقلاب بودند و کارهای عظیمی برای ملت و نظام اسلامی برجای گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه در کشور نقاط قوت و ضعف داریم خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و کاستی‌ها را نمی توانیم پنهان کنیم، ولی نقاط قوت و دستاوردهای جمهوری اسلامی را نیز باید تقویت کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه  گرایش به دنیاطلبی و اشرافی‌گری از نقاط ضعف است، اظهار داشت: این گرایش برای ملت، حاکمیت و عموم مردم مضر است وهر کجا تخلفی در واردات و صادرات مشاهده می‌کنید همگی به گرایش دنیا طلبی برمی‌گردد.

وی افزود: اگر قانون اجازه داده است کسانی برای خودشان حقوق نجومی دریافت کنند، این موضوع در سایه گرایش به دنیاطلبی است و این ضعف باید جبران شود.

نماینده ولی‌فقیه  در لرستان عنوان کرد: اسراف در زندگی از دیگر نقاط ضعف است، اسراف در زندگی، انبار کردن کالاها و اسراف در مجالس عزا و شادی از دیگر موارد اسراف است.

وی بیان کرد: دولت‌های گوناگون برنامه‌های متعددی اجرا کردند، ولی در این برنامه آن‌گونه که باید نسبت به مسائل دینی، فرهنگی، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی توجه نشده است این یکی از نقاط ضعف است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

شاهرخی گفت: در بحث عدالت اجتماعی نیز نقاط ضعف داریم وتا رسیدن به آرمان‌هایی که اسلام در رابطه با عدالت اجتماعی  معرفی کرده فاصله داریم و باید این فاصله را پر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه  در لرستان تصریح کرد: اتحاد، وحدت و همدلی قوا سه‌گانه در کشور و استان، دشمن‌شناسی و سستی در کارها را باید سرلوحه خود قرار دهیم.  ودولت و مردم  با تمام وجود در سالی که به‌عنوان سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال نامیده است برای برطرف‌کردن نقاط ضعف تلاش کنند.

وی بیان کرد: برشمردن نقاط قوت و رفع  نقاط ضعف یک جهاد تبیین است و باید هم نقاط قوت را بیان کنیم و هم اینکه نقاط ضعف را برطرف کنیم، باید از کم‌کاری پرهیز کنیم، زیرا یک ملت را تباه می‌کند.

شاهرخی گفت: در لرستان برای رفع نقاط ضعف باید با کارهای جهادی، همت مضاعف و شبانه‌روزی اهداف متعالی فرهنگی و دینی و پیشرفت اقتصادی را رقم بزنیم تا آرزوهای دست‌یافتنی جوانان این استان را با برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار