امام جمعه دزفول:

شهید مطهری یک اسلام شناس کامل بود

قاضی دزفولی گفت: شهید مطهری یک اسلام شناس کامل بود و می توانست انحرافات فکری را شناسایی و تبیین کند.
کد خبر: ۵۲۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 03May 2022

شهید مطهری یک اسلام شناس کامل بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های نماز عید فطر در مقابل مصلای امام علی (ع) دزفول باقدردانی از دست اندرکاران راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر اظهار داشت: روز قدس بسیار حماسی برگزار شد که جا دارد از نیروی انتظامی و بسیجیان به خاطر تامین امنیت مراسم قدردانی کرد.

وی با گرامیداشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری گفت: این شهید چهار ویژگی شامل جریان شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی و دشمنی شناسی در میدان جهاد تبیین داشت.

قاضی دزفولی افزود: شهید مطهری یک اسلام شناس کامل بود و می توانست انحرافات فکری را شناسایی و تبیین کند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: شهید مطهری همواره با زمان حرکت می‌کرد و به روز بود و جریانات فکری منحرف نظیر بهایی گری و صوفی گری را در هر دوره به خوبی شناسایی می‌کرد.

وی با اشاره به دشمن شناسی شهید مطهری، متذکر شد: در حدود ۳۰۰ آیه قرآن به نفاق و دشمنانی که به راحتی قابل شناسایی نیستند، پرداخته شده است.

قاضی دزفولی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: دزفول به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان خوزستان نیازمند توجه ویژه استاندار است. همدلی خوبی بین مسوولان شهرستان دزفول ایجاد شده که باید استحکام بخشیده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول یادآور شد: انتظار می‌رود استاندار خوزستان در شهرستان دزفول حضور یابد و با خانواده شهدا دیدار کند. حضور نیافتن مسوولان در بین مردم هیچ‌ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها