فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند:

رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به بهترین شکل منتقل شود

سرهنگ «کریمی» گفت: رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید به بهترین شکل به نسل‌های آینده منتقل شود تا بدانند این امنیت و پایداری جمهوری اسلامی با چه زحمت‌ها و فداکاری‌های به دست آمده است.
کد خبر: ۵۲۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 03May 2022

رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به بهترین شکل منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «داریوش کریمی» فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند امروز(سه‌‍شنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: وحدت نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود، بیان داشت: وظیفه همه مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و بزرگمردان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت‌ها و مردانگی رزمندگان به نسل امروز و جوانان ایران اسلامی است.

فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند مطرح کرد: رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید به بهترین شکل به نسل‌های آینده منتقل شود تا بدانند این امنیت و پایداری جمهوری اسلامی با چه زحمت‌ها و فداکاری‌های به دست آمده است.

کریمی تصریح کرد: امروز نسل سوم و چهارم کشور باید بدانند که جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس چه رشادت‌هایی کرده و مرعوب دشمن نشدند و این فداکاری‌ها و رشادت‌ها باید برای نسل‌های امروز و آینده بازگو شود و درس عبرتی برای جوانان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بند بند خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان برای ما راهگشاست و تلاش داریم تا با همکاری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با هدف ادامه راه شهدا نسبت به حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اقدام نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار