امام جمعه شیراز:

برخی به جای احتکار و ترس از تولید، شعار سال را جدی بگیرند

«دژکام» بر توجه مردم به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و جدی گرفتن شعار سال جدید تاکید کرد و برخی از بازاریان را از احتکار و ترس از تولید برحذر داشت.
کد خبر: ۵۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 03May 2022

برخی به جای احتکار و ترس از تولید، شعار سال را جدی بگیرند

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مراسم نماز عید سعید فطر که صبح امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برپا شد، ضمن برحذر داشتن برخی از بازاریان از احتکار، از آنها خواست توصیه‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید و همچنین ادامه اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.

 آیت الله «دژکام» مردم را به اقتصاد مقاومتی به معنای قناعت و صبر تا رسیدن به هدف توصیه کرد و افزود: رویکرد عمومی باید به سمت افزایش تولید و اشتغال و رویکرد فردی نیز بر مبنای زهد و قناعت و پرهیز از حرص پیش برود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه امسال به تدبیر و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب، سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده افزود: همه ساله نامگذاری سال‌ها توسط رهبرمعظم انقلاب بر اساس نیاز اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین نظارت ‌کنند که از احتکار جلوگیری شود افزود: احتکار ظلم به مردم است و باعث می‌شود اقدامات دولت به نتیجه نرسد.

عید سعید فطر از جمله مهم‌ترین و بزرگترین اعیاد و جشن‌های مسلمین و نشان دهنده پایان یک ماه عبادت و بندگی خدا در ماه مبارک رمضان و شروع ماه شوال است و همه ساله مسلمانان با اقامه نماز عید فطر و دید و بازدید و تبریک، این روز را گرامی‌ می‌دارند.

مردم روزه‌دار و ولایی استان فارس نیز همه ساله پس از برپایی نمازعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی خدا و نشستن بر سر خوان پر برکت الهی این روز را جشن می‌گیرند.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار