شهید رضى: شهادت افتخار من است

شهید علیرضا رضى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «شهادت افتخار من است و پشتیبان امام خمینى هستم. همیشه دعاگوى امام باشید.»
کد خبر: ۵۲۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 03May 2022

شهید رضى: شهادت افتخار من است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید علیرضا رضی

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدمت پدر و مادر عزیزم دعا و سلام مى‌رسانم. پس از تقدیم عرض سلام سلامتى شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید و هیچگونه ناراحتى در زندگى نداشته باشید.

اگر از احوال این بنده حقیر خواسته باشید سلامتى برقرار است. ملالى نیست جز دورى دیدار شما. خدمت برادران و خواهرانم دعا و سلام مى‌رسانم و برای آن‌ها آرزوى خوشبختى و سعادت مى کنم.

جان ما در راه اسلام هیچ ارزشى ندارد و از خون ما جوانان دشت‌ها گلگون مى‌شود. اسلام الان احتیاج به این خون‌ها دارد. نوبت مرخصی‌ام بود و به من گفتند، برو مرخصى، ولی خودم گفتم نمى‌روم و باید حتما در حمله علیه دشمن شرکت کنم، چراکه ما هدفمان اسلام است و تا آخرین نفس در راه پیشبرد انقلاب اسلامى مبارزه خواهیم کرد.

پدر و مادر عزیزم اگر شهید شدم ناراحت نباشید. شهادت افتخار من است و پشتیبان امام خمینى هستم. همیشه دعاگوى امام باشید؛ راه امام حسین (ع) را در پیش گیرید، راه شهدا را ادامه دهید. امیدم این است این جنگ هر چه زودتر با پیروزى لشکر اسلام بر کفر خاتمه
یابد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار