نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

افکار شهید «مطهری» برای جوانان تبیین شود

آیت‌الله «پورمحمدی» گفت: ایده‌ها، آرمان‌ها، اهداف و افکار استاد شهید «مطهری» باید برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۵۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه، امروز (سه‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر مراغه با اشاره به شخصیت فرهنگی و اجتماعی شهید «مطهری» اظهار داشت: ایده‌ها، آرمان‌ها، اهداف و افکار این استاد شهید باید برای جوانان تبیین شود.

وی افزود: نسل جوان امروز باید راه شهید «مطهری» را ادامه داده و از اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به خوبی حراست کند.

«پورمحمدی» ادامه داد: این استاد بزرگ شهید، شخصیتی علمی فرهنگی و دانشمندی فیلسوف بود تا جایی که امام راحل (ره) از فقدان و شهادت ایشان متاثر شدند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی بزرگ در جهان اسلام بود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره جوانان را به بهره گرفتن از افکار این استاد توصیه و دعوت می‌کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به سالروز وفات شیخ صدوق گفت: این عالم و فیلسوف بزرگ جهان اسلام تالیفات و آثاری ارزشمند از خود به جای گذاشته است.

«پورمحمدی» با اشاره به برکات معنوی ماه مبارک رمضان افزود: روزه‌داران و مومنان از فیوضات این ماه ضیافت الهی در نزد پروردگار بهره‌مند هستند.

وی افزود: عید سعید فطر شباهت بسیاری به روز قیامت دارد و در آن آحاد مردم برای حاضر شدن در محضر پروردگار از منازل خود خارج می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار