امام جمعه مهریز:

یکی از ترفندهای همیشگی دشمنان امت اسلام وحدت‌شکنی است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: وحدت کلمه آحاد مردم با مسئولان با کار جهادی و انقلابی و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن شکست اهداف دشمن است.
کد خبر: ۵۲۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های نماز عید فطر امروز مهریز اظهار داشت: همبستگی مردم، مدیران و دشمن‌شناسی و بصیرت موجب عزت نظام و مایه عظمت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این روحیه و رویه انقلابی بین مسئولان و مردم شهرستان وجود دارد حفظ آن را ضروری ذکر کرد و بر تداوم آن با کار جهادی و انقلابی مورد تاکید قرار داد.

امام‌جمعه مهریز با اشاره به اینکه یکی از ترفند‌های همیشگی دشمان امت اسلام و مسلمین وحدت‌شکنی و ایجاد اختلاف است اظهار کرد: به رغم تمامی توطئه‌ها نه تنها استکبار به اهداف خود نرسیده که روز به روز ذلیل‌تر و رسواتر می‌شود.

محی‌الدینی از حضور پرشور و پرصلابت مردم که امسال به رغم وجود کرونا خیلی متفاوت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تشکر کرد و آن را مایه اقتدار اسلام و شکست دشمنان ذکر کرد.

امام‌جمعه مهریز به طرح فاضلاب شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید موضوع با دقت و درایت و از لحاظ علمی و کارشناسی بررسی و سپس تصمیم‌گیری شود.

محی‌الدینی بیان کرد: باید نقاط قوت و ضرر‌های آن با حضور کارشناسان مجرب مرتبط بررسی و به منافع کلان مردم و شهرستان عنایت ویژه صورت گیرد.

امام‌جمعه مهریز با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید همواره در مسایل مختلف به صورت دقیق با بهره‌گیری از نخبگان و همراهی مردم اقدام کنند از تمامی مدیران اجرایی و فرماندار شهرستان تشکر کرد.

محی‌الدینی به وضعیت اقتصادی مردم و گرانی‌ها که فشار مضاعف بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده اشاره کرد و پیگیری و نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار