امام جمعه میبد:

دولت و مسئولان باید فقر را معالجه کنند

آیت‌الله «اعرافی» گفت: دولت و مسئولان باید فقر را معالجه کنند و کالا‌های اساسی را با قیمت مناسب برای طبقات متوسط و محروم جامعه تنظیم قیمت کنند، ریخت و پاش و بی تدبیری در اداره جامعه در خور مردم ایران نیست.
کد خبر: ۵۲۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» امام‌جمعه شهرستان «میبد»، روز سه شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: باید برای تامین مناسب کالا‌های ضروری و حمایت از صنعت و کشاورزی، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود، گام‌های برداشته شده در خور تقدیر است و با این وجود تلاش بیشتر نیاز است و باید مسئولان رفع مشکلات و تحقق آنچه گفته شد را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه میید افزود: کشاورزی و دامداری باید با بهینه سازی مصرف آب و مکانیزه سازی و ارتقای زیر ساخت‌ها به صورت علمی توسعه یابد، همچنین ارتقای گردشگری با پاس داشتن ارزش‌های اسلامی نیز از اولویت‌های مسئولان باشد.

وی اظهار کرد: پیام رمضان و عید فطر ساختن شهری اسلامی و ایرانی است، شهر میبد باید در همه شاخص‌ها سرآمد باشد و همه ما برای داشتن شهر اسلامی و ایمانی که در آن فقیر و نیازمند، تاخیر در ازدواج، طلاق و دعوا، مفاسد و جرائم و آسیب‌های اجتماعی نباشد، تلاش کنیم.

نماز عید سعید فطر با حضور بسیار گسترده مردم انقلابی میبد و همراه با اجرای سرود توسط دانش آموزان رکن آباد و تواشیح توسط گروه نواءالبیان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار