مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه یزد:

دشمنان درصدد ترویج بی‌حجابی اختیاری در جامعه اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «حرزاده» با تأکید بر لزوم توجه به موضوع حجاب و عفاف گفت: متأسفانه دشمنان با جعل عنوان «حجاب اجباری» درصدد ترویج «بی‌حجابی اختیاری» در جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 04May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمدمهدی حرزاده» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد، ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه عنکبوت، امتحان الهی را از لوازم ایمان به خدا برشمرد و اظهار کرد: امتحان الهی از سنت‌های خداوند متعال است که باعث تحکیم ایمان در قلوب مؤمنان می‌شود.
 
وی در ادامه به ذکر تفاوت‌های اساسی میان عذاب و امتحان الهی پرداخت و افزود: چنانچه ایمان افراد در حد اقرار به زبان باشد، هنگام ابتلا به امتحان الهی، ممکن است آن را به منزله عذاب تلقی کرده و خلاصی از دشواری‌های دنیوی را بر سعادت جاوید اخروی ترجیح دهند.
 
حرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حجاب و عفاف و لزوم توجه ویژه به این واجب الهی پرداخت و گفت: متأسفانه دشمنان اسلام و انقلاب، عمل به این دستور الهی را تحت عنوان جعلی «حجاب اجباری» مطرح می‌کنند تا از این طریق بتوانند عده کثیری از افراد ناآگاه و سطحی‌نگر را نیز با اهداف شوم خود همراه کنند.
 
وی در تبیین این توطئه خطرناک بیان کرد: همه ما وظیفه داریم با بیان تبعات شوم این پدیده پلید و ضداجتماعی، اعضای خانواده، نزدیکان و سایر افراد جامعه اسلامی را آگاه کنیم.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد تأکید کرد: هدف اصلی و البته کتمان شده دشمنان در جعل این عنوان، همانا ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی اختیاری در جامعه است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار