معاون تربیت و آموزش ارتش:

دانشگاه شهید ستاری موتور محرکه علم و دانش در نیروی هوایی است

امیر سرتیپ علیرضا شیخ گفت: نیروی هوایی ارتش یک نیروی دانش‌محور و تخصصی است و دانشگاه هوایی شهید ستاری موتور محرکه علم و دانش در این نیرو است.
کد خبر: ۵۲۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 05May 2022

دانشگاه شهید ستاری موتور محرکه علم و دانش در نیروی هوایی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: اکنون توان نیروی هوایی ارتش در معیار‌های سنجش مؤسسات اندازه‌گیری قدرت هوایی در حد قابل قبول قرار دارد و آموخته‌های دانشجویان را به صورت عملی در صحنه واقعی ملاحظه می‌کنیم. به همین دلیل برای ارتقای توانمندی، آموزش را بسیار مهم می‌دانیم.

وی افزود: برای ارتقای آمادگی و توانمندی دانشجویان و دانش‌آموختگان ارتش باید آن‌ها را در سطوح مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم تا نیرو‌هایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم. نیروی هوایی ارتش یک نیروی دانش‌محور و تخصصی است و دانشگاه هوایی شهید ستاری موتور محرکه علم و دانش در این نیرو است و می‌تواند نیروی هوایی را به حد انتظار فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و یک نیروی دانشمند برساند.

معاون تربیت و آموزش ارتش در ادامه ضمن بازدید از اماکن مختلف دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری انتصاب امیر سرتیپ دوم مروی‌نام را به سمت فرماندهی دانشگاه هوایی شهید ستاری تبریک گفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار