کتاب «فرزند صبح» در مازندران رونمایی شد

در مراسمی که امروز در محل لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد، از کتاب «فرزند صبح» روایت مستند از زندگی شهید «فیروزآبادی» رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 05May 2022

کتاب «فرزند صبح» در مازندران رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی که امروز به مناسبت «اردیبهشت مقاومت» در محل لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد، با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان، از کتاب «فرزند صبح» روایت مستند از زندگی شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» اولین شهید مدافع حرم شهرستان نکا رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید «فیروزآبادی» برگزار شد، از نویسنده و پژوهشگر این کتاب با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کتاب «فرزند صبح» روایت مستند از زندگی اولین شهید مدافع حرم استان مازندران شهید «عبدالرحیم فیروزآبادی» است که به قلم «فاطمه ابراهیمی» و پژوهش «سیده معصومه محمدپور» از سوی انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با همکاری سپاه کربلا و ینیاد شهید و امور ایثارگران استان بهار ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.

این کتاب در ۴۲۲ صفحه و ۷ فصل به کودکی، نوجوانی، جوانی، دانشگاه امام حسین (ع)، ازدواج، تولد زینب، گردان امام حسین (ع) و وصیت‌نامه شهید پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار