به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم؛

قبور مطهر شهدا در یزد گلباران شد

مدیرکل آموزش و پرورش، به همراه جمعی از مسئولان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم با سومین شهید محراب حضرت آیت الله «صدوقی»، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای فرهنگی دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۵۲۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 05May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمد کاظم رحیمی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، حجت الاسلام «عباس زارع» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از معلمان و پرسنل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم با سومین شهید محراب حضرت آیت الله «صدوقی(ره)»، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای فرهنگی دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در گلزار شهدای خلدبرین یزد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام به ویژه شهدای فرهنگی استان اظهار داشت: شهدا زندگانی حی و ناظر هستند که با نثار خون خود امنیت، کرامت و هدایت را برای ما به ارمغان آوردند.

رحیمی‌نژاد افزود: امروز به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و معلمان در این مکان حضور پیدا کردیم تا بازخوانی و ارزیابی کنیم آنچه را گذشته است و  تأملی بر رفتار، افکار و اندیشه‌ها و سیره خودمان داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آمده ایم تا از شهدا بخواهیم ما را دریابند و دست یاری دراز کنیم تا یاریمان کنند تا در مسیر و خط شهدا قدم برداریم.

وی بیان داشت: شهدا نه تنها زنده اند، بلکه زنده بودن هم به برکت شهداست و چراغی که با هدایت روشن شود، خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار