باحضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد؛

آیین افتتاح مدرسه خیری شهید «محمدحسین غفوری» در اشکذر

آیین افتتاح و بهره برداری از مدرسه خیری شهید «محمد حسین غفوری» در شهرستان اشکذر باحضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 05May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیین افتتاح و بهره برداری از مدرسه خیری شهید «محمدحسین غفوری» در شهرستان اشکذر باحضور «سید صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس جمهور، «مهران فاطمی» استاندار، «محمدکاظم رحیمی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر برگزار شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این آیین ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: مدرسه بستر سازی برای تعلیم و تربیت و تهذیب نفس دانش آموزان است.

وی افزود: علامه شهید استاد مطهری فیلسوفی گرانقدر، عالمی وارسته و معمار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

سید صولت مرتضوی بیان داشت: توفیق نصیبم شد تا مصادف با ایام فرخنده عید سعید فطر خدمت مردم عزیز، نجیب، سرافراز و کوشای استان یزد برسم  و از نزدیک با خیرین بزرگوار دیدار داشته باشم و از اقدمات خیرخواهانه‌ای که از سوی این عزیزان در این شهرستان در قالب ساخت بیمارستان حضرت زینب کبری (س) و آموزشگاه خیری شهید غفوری صورت گرفته بازدید داشته باشم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خانواده شهید غفوری خانواده‌ای است که در دوران دفاع مقدس با دادن جان جهاد کرده اند و جگر گوشه شان را برای دفاع از این مرز و بوم عازم جبهه‌های نبرد نمودند تا چشم طمع جهانخواران را از این مملکت باز بدارند و پس از آن به جای مطالبه گری به عنوان خانواده شهید، آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به فرهنگ این مرز و بوم تقدیم کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در ادامه استاندار یزد را از استانداران موفق، متدین، با برنامه، مدیر و مدبر در سطح کشور برشمرد و گفت: در این مدت زمانی که دکتر فاطمی سکاندار مدیریت ارشد استان شد، سند تحول را در ۱۲ محور تدوین کرد و امور جاری استان و پروژه‌های عمرانی را به درستی مدیریت می‌کند.

وی در ادامه از نمایندگان موثر و سختکوش استان به عنوان نمایندگان شاخص در سطح کمیسیون‌های مجلس به عنوان رئیس و نائب رئیس تقدیر و تشکر کرد.

این آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مساحت  سه هزار و هشتصد متر مربع و زیر بنای هزار و نهصد متر مربع به عنوان دبیرستان دوره اول پسرانه با مشارکت خانواده خیری شهید غفوری در سال ۹۰ آغاز و با تخصیص اعتبار ۸۰ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در سال ۹۸ تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار