مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در یزد

سرهنگ «صادقی» گفت: این رزمایش ساعت ۹ صبح روز ۱۷ اردیبهشت ماه با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» آغاز و بسته کاملی از خدمات بسیج به جامعه هدف در طی ۱۰ روز برگزاری رزمایش ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 05May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «مجید صادقی» مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد در نشست خبری رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی» اظهار داشت: این رزمایش ساعت ۹ صبح روز ۱۷ اردیبهشت ماه با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» آغاز و بسته کاملی از خدمات بسیج به جامعه هدف در طی ۱۰ روز برگزاری رزمایش ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که در حال حاضر بسیج سازندگی استان در ۲۰ قشر فعالیت تخصصی دارد، عنوان کرد: برای اولین بار قرارگاه استانی رزمایش طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته آینده در شهرستان خاتم مستقر خواهد شد تا ضمن ارائه خدمات، تمرین فعالیت قرارگاهی را در داخل استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۳۰۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی طی این سه روز در تخصص‌های مختلف در شهرستان خاتم حضور خواهند یافت و برنامه‌های متعددی را در قالب رزمایش خواهیم داشت به طوری که قطعاً طی این ۱۰ روز حجم عظیمی از خدمات را شاهد خواهیم بود.

سرهنگ «علی محمد پارسائیان» مسئول بسیج رسانه استان نیز در این نشست بر پوشش خبری مناسب این رزمایش از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه در قالب اردوی جهادی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده در شهرستان خاتم حضور خواهند یافت تا اخبار رزمایش را به صورت ویژه پوشش دهند.

در حاشیه این نشست از مستند ۳۱ دقیقه‌ای «خشکه سالی» مربوط به فعالیتهای بسیج سازندگی در شهرستان خاتم رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار