گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجدسلیمان

به همت هیات رزمندگان اسلام و بسیج پیشکسوتان شهرستان مسجدسلیمان، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس مسجدسلیمان در تالار اجتماعات فرهنگیان این شهر با حضور سردار کریمپور از فرماندهان جنگ تحمیلی برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ - 05May 2022

گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجدسلیمانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به همت هیات رزمندگان اسلام و بسیج پیشکسوتان شهرستان مسجدسلیمان، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس مسجدسلیمان امروز در تالار اجتماعات فرهنگیان این شهر با حضور سردار «کریم کریمپور» از فرماندهان جنگ تحمیلی برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور ۲۰۰ رزمنده و ایثارگر پیشکسوت غرصه حماسه و جهاد شهر هزار شهید مسجدسلیمان برگزار شد، فرماندار، امام جمعه و فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان نیز حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار «حسن محمودی» فرمانده سپاه مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم به یادگاران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: شما رزمندگان و پیشکسوتان همیشه در کسوت خدمت به مردم، جهاد و حمایت از دین بوده اید و این صفات خیلی ارزشمند است.

در ادامه سردار کریم پور که سخنران اصلی برنامه بود اشاره ای به زمان جنگ و دوران دفاع مقدس کرد و افزود: آن زمان که حس کردید، کشور به وجودتان برای مقابله با دشمن نیاز دارد پیراهن رزم بر تن کردید و در جبهه حق علیه باطل جانانه از کشور و مهین اسلامی تان در برابر ظلم و جور دشمنان دفاع نمودید و الان هم هر کجا ببینید به وجودتان نیاز هست باز هم داوطلبانه خدمت رسانی می کنید و این برای کشور و مهین اسلامی مان ستودنی است.

در پایان این گردهمایی، تعدادی از رزمندگان پیشکسوت شهرستان مسجدسلیمان به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در عملیات های موفقیت آمیز پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار