ما مقاوم هستیم/ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

استکبار جهانی در پی تحریف واقعیات انقلاب و دفاع مقدس است

امیر «اکرمی نیا» گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی با هیاهو و جنجال رسانه‌ای در پی تحریف دستاورد و واقعیات انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 06May 2022

دشمن و استکبار جهانی در پی تحریف دستاورد و واقعیات انقلاب و دفاع مقدس است /اولین درسی که دفاع مقدس به ما می دهد درس پایمردی استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ ستاد «محمد اکرمی نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم یادبود شهید خلبان «علی اکبر قربان شیرودی» که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و کاروان‌های راهیان نور در یادمان این شهید والامقام در روستای زرین جوب شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر از فضیلت شهدا نیست و همه ما بیش از گذشته نیازمند یاد شهدا و رشادت‌های آن‌ها هستیم.

وی افزود: در دنیای تیره و تار امروز که دشمن و استکبار جهانی باهیاهو و جنجال رسانه ای در پی تحریف دستاورد و واقعیات انقلاب و دفاع مقدس است که مرهون جانفشانی رزمندگان و شهداست ما نیازمند برگزاری این مراسمات هم برای زنده نگهداشتن یاد شهدا و هم مقابله با دشمن هستیم.

معاون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: ما امروز بیش از هرزمان دیگری نیازمند تداوم راه شهدا که راه ایثار، جانفشانی و فداکاری است برای حفظ استقلال و هویت اسلامی و ناموس خود هستیم و باید از شهدا درس بگیریم.

 امیر اکرمی نیا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته در مورد جهاد تبیین فرمایشات مختلفی داشتند و فرمودند اقدامات بسیاری در کشور انجام می شود اما اقدامی که در مقابله با دشمن انجام می گیرد جهاد است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه فوری دانستند افزود: دشمن در دوران استعمار فرانو تهدیدات و تجهیزات خود را در پشت صحنه نگهداشته و با ابزار رسانه به جنگ گسترده فرهنگی با انقلاب اسلامی و کشور پرداخته ما نیازمند جهاد تبیین همانند این مراسم هستیم و جهاد را برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، برای تبیین ایثارگری شهداء بکار گیریم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کرد و تحلیل‌های تقلیل گرایانه و جزیی مختلفی دارد همه می دانند که صدام نوکر آمریکا بود و جنگ تحمیلی فراتر از بحث آب و خاک و اروند رود بود و هدف اصلی آن به شکست رساندن انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور آن به جهان بود و با تحریک صدام حسین ایران احساس تنگنا کرده و دست طلب بسوی آمریکا دراز کند تا  آمریکا ایران را به دامن غرب برگرداند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: کشور ایران در قبل از انقلاب همواره به بحرانهای منطقه به نفع آمریکا ورود پیدا می کرد اما انقلاب اسلامی ایران را از یک مهره آمریکا و غرب خارج ساخت لذا آمریکا هر آنچه توان داشت را بکار گرفت تا جلوی انقلاب را بگیرد اما موفق نبود.

امیر  اکرمی نیا ادامه داد: توطئه های امنیتی، قومی و ... به راه انداخته شد جنگ برما تحمیل شد تا ایران به مدار غرب برگردد و گناه مردم ایران فقط استقلال خواهی بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه دفاع مقدس درسهای مختلفی دارد عنوان داشت: اولین درسی که دفاع مقدس به ما می دهد درس پایمردی است و همه آموختیم در هر عرصه ای با مقاومت و ایستادگی به موفقیت و پیروزی خواهیم رسید درس دیگری که دفاع مقدس به ما آموخت درس وحدت بود ما یاد گرفتیم که با ید واحده شدن می توان بر هر دشمنی پیروز شد .

وی افزود: اتکاء به خود از دیگر درسهای دفاع مقدس بود در دفاع مقدس آمریکائی‌ها طلب نیاز کردن ایران را از خود به گور بردند و همه می دانند کشورهایی که به غرب اتکاء و اعتماد کردند چه سرنوشتی برای آنها رقم خورد و تبعیت از رهبری از دیگر درسهای مهم دفاع مقدس است.

امی اکرمی نیا در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید شیرودی و شهدای عملیات بازی دراز  اظهار داشت: شهید شیرودی بعد از انقلاب با انفاس قدسیه امام دچار تحول درونی شد و تلاش کرد یگان خودرا متحول کند و اثرات مفیدی در یگان خود گذاشت در دفاع مقدس در عملیات‌های مختلفی شرکت کرد و بیش از ۴۰ بار دچار سانحه شد و در زمان اعلام خبر شهادت ایشان به امام راحل حضرت امام می فرمایند که شیرودی آمرزیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید شیرودی در زمان انقلاب نقش مهمی در آموزش مردم این منطقه برای مقابله با ضدانقلاب داشت در قبل از آغاز جنگ در جمع کردن قائله های ضد انقلاب در کردستان و در حماسه پاوه نقش مهمی ایفا کرد و در دوران دفاع مقدس نیز در محور غرب بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه گفت: شهدا به تکلیف خود عمل کردند با ایثار و رشادت این کشور را حفظ کردند و تحویل ما دادند و ما وظیفه داریم که از این امانت خوب محافظت کرده و در امانت شهدا خیانت نکنیم و به خوبی از استقلال کشور و از انقلاب اسلامی حراست کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها