ما مقاوم هستیم/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا:

«بازی‌دراز» یکی از نمادهای ایثار، فداکاری و ولایتمداری ملت قهرمان است

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت ملت ایران از رهبری در طول تاریخ منحصر به فرد است و دشمن از این موضوع آگاهی دارد.
کد خبر: ۵۲۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 06May 2022

«بازی‌دراز» یکی از نمادهای ایثار، فداکاری و ولایتمداری ملت قهرمان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا امروز در حاشیه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ ملت قهرمان ایران است و دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در حماسه‌سازی ملت قهرمان ما به ثبت رسیده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نزسا گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت ملت ایران از رهبری در طول تاریخ منحصر به فرد است و دشمن از این موضوع آگاهی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازی‌دراز و حماسه این منطقه نیز یکی از نمادهای ایثار، فداکاری، پایمردی، از خود گذشتگی و ولایتمداری ملت قهرمان ما است عنوان کرد: ما امروز شاهد حضور مردم از سراسر کشور هستیم، از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تا جوانان انقلابی که به عشق شهدا در این مکان حاضر شدند.

سردار عظیمی با بیان اینکه از افتخارات ملت و رمز بزرگ موفقیت رزمندگان خودباوری منبعث از اعتقادات دینی آن‌ها بود گفت: آن روز رزمندگان با شریط سخت و استقرار دشمن و موانع بسیار اما با توکل به خدا و خودباوری به ارتفاعات بازی‌دراز صعود کردند و این نقطه را پس گرفتند که یکی از نقاط عطف در دوران دفاع مقدس بود.

 فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نزسا با اشاره به اینکه خواسته همه ملت ما باید این باشد که مدیون شهدا نباشیم و بتوانیم راه نورانی آن‌ها را به خوبی ادامه دهیم افزود: افتخارآفرینی ملت بزرگ ما برگرفته از آموزه‌های دینی است و این گونه مراسمات، عزداری‌ها، باورها و اعتقادات تأیید کننده آن است و تاکنون این به عنوان مهمترین عامل برتری ساز ملت ما در فرهنگ رفته است و بنابراین باید با استفاده از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس این حوزه را در مقابل مستکبران و دشمنان دین خدا و انقلاب تقویت کنیم.

سردار عظیمی گفت: وفای به عهد مردم در تبعیت از ولایت و رهبری در طول تاریخ منحصر به فرد و برجسته است و دشمن نیز این را به خوبی می‌‌داند و تلاش می‌کند بین نظام و ولایت و مردم فاصله ایجاد کند اما اکنون بیش از چهل سال مردم با بصیرت انقلابی هر آنچه دارند در خدمت به رهبر معظم انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند و رمز موفقیت ملت ما همین تعهد به ولایت و تبعیت از ولایت است و مایه افتخار بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه راهیان نور قائل به یک منطقه خاص نیستیم و دفاع مقدس در جبهه‌های مختلف رخ داده است افزود: زیرساخت‌ها در حوزه راهیان نور جنوب به دلایلی زودتر فراهم شده اما در چند سال گذشته اقدامات خوبی در غرب انجام شده و آمادگی بسیار خوبی برای پذیرش کاروان‌های راهیان نور در مناطق مختلف عملیاتی غرب کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها