فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

هم‌افزایی پلیس‌های تخصصی در راستای مقابله با سارقین/ کاهش ۸ درصدی سرقت منازل

سردار رحیمی با اشاره به هم‌افزایی پلیس‌های تخصصی در راستای مبارزه با سارقین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد کاهش شش تا هشت درصد سرقت در تهران هستیم.
کد خبر: ۵۲۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷ - 07May 2022

هم‌افزایی پلیس‌های تخصصی در راستای مبارزه با سارقین/ کاهش ۸ درصدی سرقت منازلسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به سرقت اموال کم حجم و پرارزش از منازل اظهار داشت: متاسفانه بیشترین سرقت‌ها در منازل موضوعاتی مانند ارز، سکه و تابلو فرش‌ها و فرش‌های گرانقیمت و اموال ارزشمند است.

وی ادامه داد: وقتی با افراد و مالباختگان صحبت می‌کنیم که چرا این حجم از ارز و طلا را در منزل نگهداری کرده اند. این افراد از هزینه گزاف صندوق‌های امانت برای نگهداری از این نوع اموال گلایه‌مند هستند و معتقدند هزینه اجاره صندوق امانات بالاست.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: معتقدم مسئولان متولی در این امر یعنی هم بانک مرکزی و هم سایر بانک‌های دولتی و خصوصی باید برای این منظور یک تمهید جدی بیندیشند و هزینه اجاره صندوق‌های امانات را کاهش دهند تا مردم راحت‌تر بتوانند برای نگهداری اموال با ارزش خود از این محل‌ها استفاده کنند.

سردار رحیمی تاکید کرد: محل نگهداری اموال با ارزشی مانند طلا، سکه، ارز و… در همین صندوق‌های امانات است که این اتفاق در حال حاضر صورت نگرفته و مشکلاتی در این رابطه متاسفانه وجود دارد.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های پلیس مبارزه هماهنگ پلیس‌های تخصصی و جدی با سارقان منازل است و این از برنامه‌های ویژه ما است که از حدود سه ماه مانده به پایان سال گذشته این کار را شروع کردیم و در این رابطه توانسته‌ایم حدود شش تا هشت درصد سرقت منزل را در این مدت کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها