امام جمعه موقت یزد تاکید کرد؛

رسیدگی دولت و مجلس به مطالبات فرهنگیان

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: دولت و مجلس همواره در این خصوص برای رفاه فرهنگیان اقداماتی انجام داده و باید رسیدگی بیشتر شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 06May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ناصر محمدی» امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و اظهار داشت: دولت و مجلس همواره در این خصوص برای رفاه فرهنگیان اقداماتی انجام داده و باید رسیدگی بیشتر شود.
 
وی با بیان اینکه فرهنگیان در جامعه نقش مهمی در عرصه تعلیم و تربیت نسل جوان و دانش‌آموزان بر عهده دارند ادامه داد: معلمان باید با جدیت ماموریت خود را در تربیت فرزندان این کشور انجام دهند.
 
امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: فرهنگیان باید مطالبات خود را منطقی مطرح و پیگیری کنند و مواظب برخی سوء استفاده دشمنان از تجمعات باشند.
 
محمدی بیان کرد: معلمان باید همواره مواظب توطئه‌های دشمنان باشند و همانند گذشته با درایت و بینش راه مقدس خود را ادامه دهند.
 
امام جمعه موقت یزد به افرایش گرانی‌ها در کشور اشاره کرد و از دولت و مسئولان خواست برای برون رفت از مشکلات ماموریت خود را انجام دهند، بسیاری از مشکلات دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی به دلیل سوء مدیریت دولت قبلی به خصوص در مدیریت نکردن ارز است.
 
وی گفت: دولت سیزدهم تمامی هم و غم خود را برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گذاشته هرچند میراث دار گذشتگان است.
 
امام جمعه موقت یزد به توطئه وهابیت و گروهک‌های تکفیری در ضربه زدن به دین و ایجاد اختلاف بین مسلمین اشاره کرد و هوشیاری همگان را خواستار شد. 
 
محمدی گفت: وهابیت و بهائیت نوکران حلقه به گوش دشمنان و آمریکا هستند و باید مسلمان بیش از گذشته مقابل توطئه‌ها هوشیار باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار