نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

برگزاری باشکوه کنگره ملی 6544 شهید لرستان با همگرایی مردم و مسئولین

حجت‌الاسلام «شاهرخی» با اشاره به برگزاری کنگره شش هزار و 544 شهید استان لرستان گفت: انتظار ما از همه مسئولان دولتی، مردم و خیرین این است که در راستای برگزاری این کنگره پای کار بیایند تا شاهد برگزاری باشکوه کنگره شش هزار و 544 شهید لرستان باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 06May 2022

برگزاری باشکوه کنگره ملی 6544 شهید لرستان با همگرایی مردم و مسئولین میسر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند اظهار داشت: مردم نباید بیش از این شاهد حقوق‌های نجومی و اعلام ابربدهکاران بانکی در سطح کشور باشند.

وی افزود: اقتصاد کشور امروز باید در دست انسان‌های مؤمن و باانگیزه قرار گیرد تا نتیجه آن عزت، آرامش و سربلندی کشور باشد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم ما به‌لحاظ معیشتی با مشکلاتی رو‌به‌رو هستند، عنوان کرد: متأسفانه شاهد گرانی برخی از کالاها در سطح کشور و به‌تبع آن استان‌ها هستیم که باید جلوی آن گرفته شود.

وی بیان کرد: انتظار و مطالبه به‌حق مردم از قوه مجریه و قوه قضاییه برخورد با گران‌فروشی و دلالانی است که موجب آشفتگی بازار شده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه نباید کالاهایی که کشور نیاز دارد دچار کمبود شود گفت: نباید گفته‌ شود که این کالاها به‌صورت قاچاق از کشور خارج شده‌اند، این حرف منطقی نیست و این رویدادهای تلخ باید از نظام برچیده و دست انسان‌های فاسد قطع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به گرانی سرسام‌آور خودرو در کشور  تصریح کرد: این گرانی‌ها در منزلت جمهوری اسلامی و انقلاب نیست.

شاهرخی بیان کرد: شاهد افزایش قیمت بی‌رویه و بی‌کیفیت بودن تولیدات خودرو هستیم، انتظار ما این است که دولتمردان دست عوامل این نابسامانی‌ها را در بحث خودرو قطع کنند.

وی با اشاره به هفته معلم افزود: در آموزش‌ و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شاهد پرورش مدیران دانا، توانمند و انقلابی هستیم که می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های درست آینده خوبی را برای کشور و استان در بخش آموزش‌ و پرورش رقم بزنند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری کنگره شش هزار و 544 شهید این استان عنوان کرد: انتظار ما از همه مسئولان دولتی، مردم  و خیرین این است که در راستای برگزاری این کنگره پای کار بیایند تا شاهد برگزاری باشکوه کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان باشیم.

وی بیان کرد: ما در هر عصر و زمانی برای هر نسلی و دوره‌ای نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهدا هستیم تا به قله، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی برسیم.

شاهرخی با اشاره به لزوم احداث سد معشوره و سدهای در دست مطالعه استان لرستان گفت: کسانی که در وزارت نیرو هستند باید بدانند احداث سد معشوره، سدهای در حال مطالعه و در دست اجرای این استان و احداث شبکه‌های آبیاری جزو مصوبات سفر ریاست‌ جمهوری در نوزدهم آذرماه سال گذشته استان لرستان است و باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: احداث سد معشوره با مخزنی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون مترمکعب یکی از مطالبات جدی مردم این استان است و کسانی که در وزارت نیرو هستند هر چه زودتر باید کار احداث و تکمیل این سد را شروع کنند تا همه شهرها و روستاهایی که زیر دست این سد هستند از آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: بهره‌مندی استان لرستان از سد بختیاری نیز از نکاتی است که کارشناسان وزارت نیرو باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار