مراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی‌عسگری» در قم برگزار شد + تصاویر

مراسم سالگرد شهادت معلم شهید «غلامرضا علی‌عسگری» با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان شهید در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 06May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت معلم شهید «غلامرضا علی عسگری» بر سر مزار شهید در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با هفته معلم برگزار شد، «رضا حافظی» از فرماندهان پیشکسوت لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس خاطراتی از این شهید والامقام بازگو کرد.

پرده خوانی توسط یکی از راویان، مداحی گروهی از نوجوانان در رثای اهل بیت (ع) و همچنین اجرای سرود سلام فرمانده توسط جمعی از نونهالان از بخش‌های مراسم بود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکسی از آلبوم تصاویر شهید در جبهه‌ها به نمایش در آمد.

معلم شهید غلامرضا علی عسگری از فعالان دوران انقلاب و دفاع مقدس بود که در تاریخ ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به شهادت رسید.

مراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاریمراسم سالگرد شهید «غلامرضا علی عسگری» در قم برگزار شد+ تصاویر/// در حال بارگذاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار