امضای تفاهمنامه بین بنیاد شهید و هلال احمر

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و شرکت بیمه دی (بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران) به‌منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 07May 2022

امضای تفاهمنامه بین بنیاد شهید و هلال احمربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید درباره امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و شرکت بیمه دی (بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران) به‌منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران که دارای شرایط ویژه هستند به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، بنیاد شهید و امور ایثارگران در موارد خاصی که ایثارگران احتیاج به دارو یا تجهیزات ویژه‌ای داشته باشند، اقلام مورد نیاز را به سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر اعلام می‌کند و این سازمان نیز نسبت به تأمین موارد اعلام شده اقدام می‌کند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های این فرایند نیز بر عهده شرکت بیمه دی به‌عنوان شرکت بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران قرار دارد.

این تفاهم‌نامه سه‌جانبه با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و مدیرعامل شرکت بیمه دی به امضا رسیده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار