با صدور پیامی؛

«المالکی» درگذشت معاون دبیرکل سازمان «بدر» عراق را تسلیت گفت

رئیس ائتلاف «دولت قانون» عراق با صدور پیامی درگذشت معاون دبیرکل سازمان «بدر» این کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 07May 2022

«المالکی» درگذشت معاون دبیرکل سازمان «بدر» عراق را تسلیت گفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه نیوز، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف «دولت قانون» با انتشار پیامی درگذشت ابو مریم الانصاری معاون دبیر کل سازمان بدر را تسلیت گفت و اظهار داشت: الانصاری تلاش بسیاری برای آزادسازی کشور خود و نجات ملتش از دیکتاتوری بعثی‌ها انجام داد.

رئیس ائتلاف دولت قانون ادامه داد که الانصاری سهم بسزایی در شکل گیری دوره سیاسی جدید در عراق داشت. المالکی افزود که از دست دادن الانصاری در شرایط کنونی یک زیان جبران‌ناپذیر است.

یک منبع امنیتی روز جمعه اعلام کرد که ابو مریم الانصاری معاون دبیر کل سازمان بدر طی یک حادثه رانندگی در جنوب عراق در گذشته است. به گفته این منبع امنیتی عبدالکریم یونس الانصاری معاون دبیرکل سازمان بدر بر اثر واژگونی خودرو در منطقه‌ای در استان میسان کشته شده است. این منبع همچنین اعلام کرد که طی این حادثه دو تن از همراهان وی نیز جان خود را از دست داده اند.

برهم صالح رئیس جمهور عراق در واکنش به درگذشت الانصاری گفت: با کمال تأسف از خبر درگذشت عبدالکریم یونس الانصاری معاون دبیرکل سازمان بدر وزیر اسبق امور شهرداری‌ها و عضو سابق پارلمان را دریافت کردیم که در مبارزه با استبداد و تروریسم مواضع میهن پرستانه‌ای داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار