وزیر کشور لبنان:

مشارکت مردم در انتخابات بیانگر تمایل آن‌ها به ایجاد تغییر در کشور است

«بسام مولوی» در سخنانی گفت: میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات بیانگر تمایل آن‌ها به ایجاد تغییر در کشور است.
کد خبر: ۵۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 07May 2022

مشارکت مردم در انتخابات بیانگر تمایل آن‌ها به ایجاد تغییر در کشور استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از لبنان ۲۴، «بسام مولوی» وزیر کشور لبنان سخنانی را در خصوص مرحله اول انتخابات پارلمانی این کشور که در خارج از لبنان برگزار شد، مطرح کرد و اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات بیانگر تمایل آن‌ها به ایجاد تغییر در کشور است. طبق آمار واصله، میزان مشارکت در کشور‌هایی که انتخابات پارلمانی در آن‌ها برگزار شد، به حدود ۶۰ درصد می‌رسد.

این شخصیت لبنانی افزود: لبنانی‌های ساکن دیگر کشور‌ها بخشی از بافت اجتماعی لبنان را تشکیل می‌دهند. ما امیدواریم که میزان مشارکت در انتخابات در داخل کشور نیز همچون میزان مشارکت در خارج از کشور بالا باشد.

وی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای سنگ اندازی در مسیر انتخابات پارلمانی لبنان، ادامه داد: دلیلی ندارد که انتخابات پارلمانی برگزار نشود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انتخابات را در نهایت شفافیت برگزار کنیم.

گفتنی است، مرحله اول از انتخابات پارلمانی لبنان با رأی گیری لبنانی‌های ساکن خارج از این کشور امروز جمعه شروع شد. نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان از شهروندان ساکن خارج کشور خواسته بود که برای ایجاد تغییر در لبنان مشارکت گسترده در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار