نمانیده مردم در مجلس:

حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است

امیرآبادی فراهانی گفت: حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است و حجت‌الاسلام رئیسی آبروی خود را پای این کار گذاشته است.
کد خبر: ۵۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 07May 2022

حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام دولت برای حذف یارانه پنهان آرد، اظهار داشت: حذف ارز ترجیحی و یارانه پنهان آرد باید بالاخره انجام شود، ادامه این مسیر در پرداخت یارانه پنهان و ارزترجیحی اشتباه است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای تحول اقتصاد کشور و جلوگیری از قاچاق کالا به کشور‌های دیگر نسبت به حذف یارانه پنهان و ارز ترجیحی اقدام کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم و حجت‌الاسلام رییسی مسئولیت تحول اقتصادی را برعهده گرفتند، حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی اقدامی مهم و بزرگ است و باید از دولت در اجرای این طرح حمایت کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است و حجت‌الاسلام رئیسی آبروی خود را پای این کار گذاشته است.

وی افزود: یارانه پنهان آرد و واقعی کردن قیمت کالا‌ها ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی را برای کشور به همراه دارد و مردم در آینده‌ای نه چندان دور ثمرات آن را مشاهده خواهند کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار