استاندار سمنان:

گروه‌های جهادی بازوان توسعه کشور هستند

«هاشمی» گفت: گروه‌های جهادی بازوان توسعه کشور هستند که سبب ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ - 07May 2022

به گزار ش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان در گلزار شهدای گمنام شاهرود اظهار داشت: خوشبختانه کشور ما به لطف همراهی و پشتیبانی مردم دارای امنیت پایدار است. امروز بالاترین نعمت برای کشور ما ولایت و امنیت است.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی بازوان توسعه هستند و در حوزه‌های مختلف اقدامات مؤثری را به انجام رسانده‌اند و از سوی دیگر ترویج روحیه ایثار و شهادت را سبب می‌شوند.

استاندار سمنان گفت: گروه‌های جهادی و عملکردشان نشان داده است هر جا روحیه ایثار و شهادت حاکم باشد، موفق خواهیم بود و این ویژگی بزرگ جهادگران محسوب می‌شود، گروه‌های جهادی اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام می‌رسانند.

هاشمی همچنین با اشاره به تقدیم سه هزار شهید دفاع مقدس در استان سمنان و مجاهدت‌های فراوان در سراسر تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مردم استان سمنان از ابتدای دوران انقلاب در ماجرای گنبد و شهدای این رویداد و همچنین با حضور در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عملیات مرصاد جانفشانی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال حفظ اعتماد مردم به مثابه سرمایه نظام هستیم و اقدامات بسیج در این زمینه مؤثر است، ابراز داشت: این امر در همراهی بین کار و تلاش برای مردم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار