فرمانده سپاه استان سمنان:

خدمت‌گذاری به مردم کار ویژه گروه‌های جهادی است

«دامغانی» گفت: خدمت‌گذاری به مردم به ویژه مناطق محروم استان سمنان کار ویژه گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 07May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان امروز در همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان به در گلزار شهدای گمنام شهرستان شاهرود با بیان اینکه یکی از ظرافت‌های کار جهادی، مشارکت دادن مردم در امور است، اظهار داشت: خدمت‌گذاری به مردم به ویژه مناطق محروم استان سمنان کار ویژه گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی نقش مهمی در محرومیت زدایی و همچنین عمران استان سمنان دارند، ابراز کرد: در استان سمنان یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند و در طول سال اقدامات جهادی ویژه‌ای را در دستور کار قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به رزمایش ده روزه خدمت رسانی بسیجیان و گروه‌های جهادی استان بیان کرد: از امروز شاهد اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر استان هستیم که محور آن در واقع محرومیت زدایی است.

دامغانی با بیان اینکه یکی از عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی موضوع مهم خشکسالی و آب‌رسانی است، ابراز داشت: لایروبی قنوات از جمله اقداماتی است که در هفته جاری با حضور گروه‌های جهادی به خصوص در روستا‌های محروم و فاقد آب استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با موضوع عرضه محصولات تولیدی خانگی و روستایی در زمره دیگر بخش‌های رزمایش است، گفت: ساخت منزل محرومان و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا با تاکید بر روستا‌ها از جمله دیگر اقدامات جهادی طی هفته جاری است.

فرمانده سپاه استان سمنان از بهسازی و مرمت مدرسه‌ها و خانه بهداشت‌های روستایی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ در سراسر استان شد و گفت: توزیع بسته معیشتی و جهیزیه از دیگر اقداماتی است که در این رزمایش دیده شده است.

دامغانی با بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان نیز در این رزمایش وجود دارد، گفت: راه اندازی کلینیک سیار دندان‌پزشکی و ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی از جمله بخش‌های این رزمایش خواهد بود همچنین بسیج کشاورزی با همراهی دامپزشکی، دامداری‌های مناطق محروم را سمپاشی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار